sábado, janeiro 28, 2006

"Alexandre Bóveda", de Francisco Carballo Carballo


"A miña patria natural é Galicia. Ámoa fervorosamente, xamáis a traicionaría, inda que me concedesen séculos de vida. Adóroa ata máis aló da miña morte. Se entende o Tribunal que por este amor entrañábel, debe serme aplicada a pena de morte, recibireina como un sacrificio máis por ela. Fixen canto puiden por Galicia e faría máis se puidera. Se non podo ata me gustaría morrer pola miña Patria. Baixo a súa bandeira desexo ser enterrado, si o Tribunal, en conciencia, xulga que debo selo (...)"



¿Como se pode perdoar que mataran ao mestre? Sementaron de sangue a terra. Xermolo vivo.

1 Anotaciós:

Blogger Laurindinha engadiu...

Sempre me fascinaron ese texto e ese debuxo... E non se desgastan, seguen emocionándome...

20.2.06  

Enviar um comentário

<< Home