quarta-feira, outubro 11, 2006

Cuando ella me dejó creí morir, y de un dolor tan obvio


Hoxe eu son ela e son el á vez. Sinto dor á vez que sinto culpabilidade. Boto de menos,e penso que será un erro, buscarte ou deixar que o tempo pase.

E non saber o que pensas, porque non o dis, e ser incapaz de dicirche todo o que me pasa por dentro. Crin morrer, e aínda agora sinto dor. Somos, por natureza, inestables, e racionalmente incomprensibles. Os dous

4 Anotaciós:

Blogger Madeleine engadiu...

Non digo nada. Supoño que xa sabe... e lle chega (alomenos pola miña parte)

14.10.06  
Blogger X engadiu...

Teño a teoría de que os sentimentos negativos sempre son directamente proporcionais a outros positivos experimentados con anterioridade. En fin, unha porquería de crenza para non dicir, síntoo.

19.10.06  
Blogger Incitatus engadiu...

quizais teña razón x. madeleine, xa o sei. gracias

21.10.06  
Blogger verdello engadiu...

ou os tres. e entón todo semella terrible

25.10.06  

Enviar um comentário

<< Home